Grupa Veolia w Polsce rozpoczyna czwartą edycję kampanii edukacyjnej „Stopień mniej znaczy więcej”, której celem jest budowanie świadomości na temat odpowiedzialnego korzystania z ciepła. Zainaugurowana w tym roku odsłona podkreśla, że prawdziwy komfort nie polega na „więcej”, lecz na mądrej równowadze – a codzienne decyzje, podejmowane we własnych domach, mogą realnie wpływać na środowisko, zdrowie i domowe rachunki.




Kampania Veolii odwołuje się do codziennych, bliskich sytuacji, takich jak chwile odpoczynku, regulowanie temperatury na grzejniku czy dbanie o ciepło w rodzinnym mieszkaniu. Te obrazy przypominają, że odpowiedzialne korzystanie z energii jest naturalną częścią codziennego życia, a nawet niewielka zmiana – choćby obniżenie temperatury o jeden stopień – może przynieść widoczne korzyści.
„Prosty gest, realna zmiana”
– Kampania “Stopień mniej znaczy więcej” pokazuje, że każdy z nas może realnie wpływać na przyszłość. Obniżenie temperatury w mieszkaniu o jeden lub dwa stopnie to działanie proste, a zarazem korzystne zarówno dla środowiska, jak i dla zdrowia. Chcemy inspirować mieszkańców do świadomego korzystania z energii i wspólnie budować zrównoważoną przyszłość – mówi Luiz Hanania, prezes zarządu, dyrektor generalny Grupy Veolia w Polsce.
Głos Regeneracji – nowy kierunek komunikacji Veolii
Tegoroczna edycja kampanii jest spójna z nową strategią komunikacji Veolii – Głosem Regeneracji. To podejście oparte na uważnym słuchaniu potrzeb mieszkańców i tworzeniu rozwiązań, które łączą wygodę codziennych wyborów z troską o środowisko.
– “Stopień mniej znaczy więcej” idealnie wpisuje się w ideę Głosu Regeneracji. Odpowiada na realne potrzeby ludzi, a jednocześnie zachęca do prostych działań, które mają pozytywny wpływ na klimat. To komunikacja, która nie tylko informuje, ale wspiera codzienne, odpowiedzialne wybory mieszkańców – podkreśla Natalia Rybarczyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Veolia w Polsce.
Komfort to równowaga
Kampania przypomina także, że przegrzewanie mieszkań nie zwiększa komfortu. Utrzymanie optymalnej temperatury wspiera zdrowie, poprawia jakość snu i pomaga ograniczać zużycie energii. Codzienne, bliskie ujęcia wykorzystane w kampanii – dłonie regulujące grzejnik, rodzinny odpoczynek czy spokojny wieczór w domu – podkreślają, że troska o ciepło jest prostym, naturalnym elementem odpowiedzialnego stylu życia.
Kampania bliżej mieszkańców
Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, tegoroczne działania kampanii pojawią się w miejscach, które towarzyszą mieszkańcom na co dzień – w przestrzeni miejskiej, radiu, internecie i mediach społecznościowych. Chcemy, by idea mądrego korzystania z ciepła była obecna w naturalny sposób: podczas przejazdów komunikacją, spacerów po mieście czy codziennego korzystania z telefonu.
Do tegorocznej edycji kampanii dołączyło 28 miast i miejscowości, w których Grupa Veolia jest obecna i oferuje swoje usługi systemowe: Poznań, Łódź, Tarnowskie Góry, Sosnowiec, Trzebinia, Katowice, Lubliniec, Chrzanów, Orneta, Lidzbark Warmiński, Pasłęk, Sztum, Gniew, Świecie, Nowy Dwór Mazowiecki, Międzyrzec Podlaski, Zamość, Kraśnik, Świdnik, Leżajsk, Trzcianka, Trzemeszno, Świebodzin, Czerwonak, Września, Słupca, Buk oraz Szczytno.