Nasza kampania edukacyjna „Stopień mniej znaczy więcej” trafia do coraz szerszego grona mieszkańców Łodzi. Grafiki są widoczne w przestrzeni miasta, mi.n. na przystankach komunikacji miejskiej i pojazdach MPK, a także w przekazach medialnych i reklamowych. Zachęcamy do przyłączenia się do akcji, która, przypominamy, skupia się na przekazie, że zmniejszenie temperatury ogrzewania nawet o jeden stopień ma wpływ na ochronę zasobów naturalnych, poprawę jakości powietrza, a także na korzyści zdrowotne i wymiar ekonomiczny.
Kategorie
„Stopień mniej znaczy więcej” – Veolia rozpoczyna trzecią edycję kampanii edukacyjnejKampania w przestrzeni miastaŁódzka kampania z patronatem prezydent miastaKampania edukacyjna Veolii #Stopień mniej znaczy więcej w nowej odsłonieVeolia wraz z Miastem Poznań startuje z nową odsłoną kampanii „Stopień mniej znaczy więcej” Veolia z nową odsłoną kampanii edukacyjnejBądź ekoEuropa też oszczędza ciepłoKampania „Stopień mniej znaczy więcej”